"Barang siapa memudahkan urusan (mukmin) yang sulit nescaya Allah akan memudahkan urusannya di dunia & akhirat" -Hadith Riwayat Imam Muslim-

Friday 7 November 2014

Polis kenalpasti Pelajar Samseng Singlet Hitam

KUALA LUMPUR: Polis sudah mengenal pasti remaja yang memakai singlet hitam yang menjadi perbualan hangat di facebook baru-baru ini.

Penolong Ketua Urus Setia KPN(Komunikasi Koperat) ibu pejabat polis Bukit Aman Datin Asmawati Ahmad,Berkata kejadian tersebut adalah kejadian lama yang barlaku di Pontian,Johor pada tahun 2010.

"Hasil semakan pihak sekolah pelajar tersebut telah lama di buang sekolah iaitu pada ogos 2011 kerana masalah disiplin.

"Beberapa suspek lain dan mangsa sudah dikenal pasti,Bagaimanapun pihak polis belum menerima sebarang laporan daripada mangsa ataupun keluarga dan pihaknya juga tidak menerima sebarang laporan daripada mana-mana pihak tentang kejadian ini.

Pihak sekolah tersebut hanya baru mengetahui selepas video tersebut tersebar luas di laman sosial dan menjadi perbincangan hangat seluruh negara.

Baru-baru ini pengguna laman sosial begitu terkejut dan marah dengan kejadian ini dan berharap pihak polis dapat menyelesaikan kes ini dengan membawa pembuli-pembuli ke muka pengadilan.-Siakapkeli.com.my

Popular Posts